Bizde Mynet'te site açanlardandık..

Saat gece 4 ve ben yazı yazıyorum Şeltoksmu sıktılar beynime nevrim döndü bu saatte bilmiyorum bütün gece birşeyler uydurup yazıp çizmenin ver'me'diği o hazla oturdum bilgisayarın başına radyasyon kötü şey insanın ecdadını düdüklüyor a dostlar, korkuyorum çocuklarım yeşil doğacak diye..

Ulan baktımda geçmişe şöyle sanırım 12-13 yaşlarındayız o zaman Mynet freehosting veriyordu bizde Cem ile birlikte o dönem akranlarımız counter oynarken biz yazı yazıyorduk birde millete veriyorduk okuyordu ulan ne acayip dönemdi ve konu hep açlık üzerineydi lakin komikti lan, sonra büyüdük eşek kadar olduk yazmayı bıraktık aslında şimdi yazsak belki tutar fakat blog olayları çok sikko herkes yazıyor o kötü birşey evet lan tutmazmış.. Ayrıca bu saatte yazmak hakikaten sıkıcı biliyorum sizide yoruyorda uykusuzluk çok göt birşey ayrıca Baran allaşkına emo saçı yapma çok tırt oluyorsun hacı.. Ek olarak bu yazı Cem'e saygı ve vefa sikkosudur hadi i love so much birader..

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.