Beginning..


Evet o DeviantART denen yere bende üyeyim ve benimde takip ettiğim bir takım insanlar var fakat insanların kafadan yarısı melankolik şeyler yazıyor dedim ulen allahsız elinde 2milyarlık fotoğraf makinası cebinde 1milyarlık iphone cartcurt hala dünya kötü şu bu amına koyim paran var huzurun var hala neyin muhasebesini yapıyorsun?..

Birde şu oldies-moldies retro olaylarla karı tavlama olayınada ayarım kinder sürprize tav olan kızlar var ya ulan ne ayak lan dedim araştırdım 90 kuşağına özenenler çıktı, bunu daha sonra irdeliyeceğim.. Birde 80's partisine gittim olay sembolikmiş mına koyim bizde sanıyoruz kazağa içimize sokacaz..yok öle birşey..

Birtane hatun var şişman falan böyle çirkinde hani ama egoda o kadar şişman neydi neydi Melis söylemişti bana da hah(!) "bugün bir memur maaşı daha harcadım" ulan şırfıntı marifetmi bu anlatıyorsun son olarak yeni başlamama rağmen blogspot kapatılsın bence birader bu ne ya herkes melankolik hikayeler falan sanarsın her biri Yılmaz Erdoğan her biri Şebnem Kısaparmak şiirleri, yazıları yazıyor 2(yazıyla iki) search yapalım dedik hayattan tüm umutlarımızı kestik ve ardından gelecek yok dedim No Future felsefesini benimsedim sonra kolonyağ falan sürdüm geçti..

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.