Giyilmemiş Ekoseye Mektup (nostaljidir)

[blog!.png]
Yer; 11.27am suları Sultanahmet
NewPackbackers Hostel

Kısa bir süre önce yeni ekose tasarımları görmek ve kızlar üstünde nasıl durduğunu test etmek için karargahımdan ayrıldım.. Şu anda çok zor şartlarda yazıyorum yanı başımda Sıla var ve ben bacağımı 90derece açıyla ekranı kapamak suretiyle yazıyorum görmediğini sansamda açıkcası kendimi kandırıyorum.. Neyse değerli horny arkadaşlarım olaylar tam sizin istekleriniz doğrultusunda gerçekleşti.. Istiklal Caddesi dolaylarında bol bol ekoseli kız modeline rastladım göz ucuyla bakmak suretiyle süzdüm hatta pişmiş kelle gibi sırıtarak utanmadan sevgilimede gösterdim..Çimcik ve şiddete maruz kaldım bu doğrultuda görürsünüz ki sizin için nelere katlanıyorum değil mi? Evet arkadaşlar turizm cenneti (Cennette camii olacağını düşünenlere göre hakikaten cennet zira eşek kadar üç tane camii.. Bitanesi hatta kilise çakması..) Sultanahmet'teyiz. Herkes bizi turist sanmakta o derece götümüz kalkık dolaşmaktayız ego masturbasyonu için birebir biyer tavsiye ederim kalmıyacaksanız bari 2 tur atın diyim size.. Hi Mister, Como Esta, Italian demeleri bile götünüzü kaldırmaya birebir..

Çağrı, Muhammed ve Yiğit evet kendimi katmadım kavuşamadık eve gidince Mahşerin 4 Abazası olarak grubu şahlandıracağız, şahlandırdığımızın umarım sadece grup olmasını en içten dileklerimle temenni ederim.. Peçeteler, Ekoseler, Üniformalar i miss us hep beraber(we are together) ne günler gördük ne günler göreceğiz 1 gün daha (one day later bebeim) bakın araya sürpriz ingilizce kelimeler serpiştirdim ecnebi kızlarımız var ve onlarda birşeyleri idrak etsin tabi ben böle we,us, together gibi grupvari romantizm kokulu sinerji yaratacak kelimeleri çeviriyorum ki göte gelmeyin kolay together, miss you falan..

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.