Sporum geldi..

[blog!.png]
Her kadının 'Zayıflamam lazım' , 'Rejimdeyim şekerim', 'Kibrit kutusu kadar beyazpeynir' tribi olduğu kadar erkeklerin de bir benzeri olarak 'Vücut yapmam lazım' gibi abuk düşünceleri mevcuttur.. Ben bu dertten hiç muzdarip olmamış, dünya skime ve ay götüme yaşarken kızkardeşimin ve babamın ee sıskasın bir de uzunsun diye fırçalayarak verdiği gazlar sonucunu verdi ve 3 gün kadar önce bu olaya başladım.. Haliyle yahudi ruhlu birisi olarak gidipte salonda çalışmayacaktım hem her parka spor aleti koyuluyor olmasınıda sayarsak ne lüzum var açıkcası..

Dün yine sabah 7 dolaylarında spor yapmaya çıktığımı gözönüne alırsak artık tecrübeliydim üstelik yaptığım yavşaklıkta değil neydi, güzel bir kız gördüğünde götü tavan yapan ben belediyenin tasmalı köpeğini kendi köpeğimmiş gibi parkta yanımda tutuyordum bunu yapma sebebim ise kızın yanında golden cinsi bir köpek olmasıydı, yaptığım yavşaklığı farketmiş olsa gerek bir kaç cümle sonra resmen uzadı.. Ne Paul ismiyle çağırdığım ama hiçbir şekilde beni siklemeyen köpek o golden'ı tavlayabildi ne ben kızı.. Bir kaç defa benimle göz göze gelse de Paul bile bizi siklemiyordu..

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.