Dikkatsizlik.. (16+)

[blog!.png]

Güzel bir anıdır bu, uzun zamandır yazmıyordum sanırım 1 ay kadar olmuş ama yazmak lazım diye düşündüm ve geçen arkadaşlarla sohbet ederken aklıma bir masturbasyon yada kaba haliyle otzbir anım geldi.. Diyeceksin ki sen sapık mısın bunlar aklına geliyor.. Baştan söyleyeyim rahatsız olan siktirsin gitsin ahaha(!) Bilindiği üzere otzbir çekmek o kadar yadırganacak bir durum değil, aksine doğrudur hatta yapmamak anormaldir..

Acı Gerçek

Geçen yıl olması gerekiyor sanırım gayet işimi görüp peçeteye sildim üşengeçlikten atmadığım gibi bilgisayar masasına koydum akabinde diğer laptopta bir sorun vardı ve sanırsam virüslüydü dolayısıyla bilgisayara zarar vermiş olacak ki modemin driver'ında sorun vardı ve internete bağlanamıyordu herneyse teknik detayları sktir ederek direk konuya bağlıyorum... Her türk gencinin okumayan cd'yi çalıştırma yöntemlerinden biri kolonyalı peçeteyle silmektir, evet bunu yaptım ama fayda etmeyince cdrom'u da silmeye karar verdim artık neyin kafasıysa son bir defa şansımı deneyeyim derken kolonyalı mendil ile spermli mendili karıştırarak cd'ye iyice yedirdim acı gerçek okumayıpta çıkardığımda elim yapış yapış olduğunda yüzüme bir tokat gibi vurdu..

Sonuç olarak bu hikayeden çıkaracağımız ders ise; Otzbir masraflıdır zira bana 1 setup cdsi, 1 modem, 1 tane de dvd writer'a mâl oldu.

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.