Rüyada bi yere kadar..

Baya içmiştim üstüme afiyet bu dönemlerde biraz melankoli var sebebi malum ama dedeniz ve babanız alkol dönemini en yoğun şekilde yaşamışsa genlerinize işliyor sanırsam.. Herneyse benimde öyle al yanaklı bir akşamımdan sonra uyudum normal bir insanın zaman, zaman gördüğü gibi rüyalar gördüm de ne göreyim ulan bi mevzu bu kadarmı gudik olur, taşak olur bariz yıkıldım, suçluluk duydum..

Olay şudur Kemal Kılıçdaroğlu cici dedem oluyordu evet aynen öyle, Babaannem 83, Dedem ise 85 yaşında insanlar.. Rüyamda şöyle bir durum oluyordu; Aslında bunu okumayıp diyebilirsiniz '-Lan yorrağm banane senin rüyandan(!)' diye ama ben genede yazayım erkek çocuğuyum mazallah biyerlerim düşer.. Babannem dedemi rüyamda boşuyordu ve Kemal Kılıçdaroğlu'yla evleniyordu bende adamın yakasına yapışmış '-Akepeğye oy veririm ulağn!!! Anam avradım olsun veririm!!' diyerekten tehdit ediyordum sonra sabah uyandım ağzımda afedersin ama gece zenci taşağı yalamışım tadı vardı bu kadar fazla alkol içmemek gerektiğini farkettim.. Sonra pazar gününe merhaba dedim fakat ara ara aklıma geliyorda şöyle töbe töbe diyorum lavuğun kafasına balyozla vurasım geliyor rüyalar çok acayip hakikaten..

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.