Bilişimsizlik adına..

[blog!.png]
Üzgünüm, uzun zamandır yazamıyorum sanırım bir süre daha yazamayacağım zira bilgisayarımı birgün açtığımda Windows yoktu sonra kurmaya kalkınca tekrar bu sefer D alanı da uçtu... Şimdi yazıp, çizememek mi desem bolca arta kalan zamanı kadının sesi izleyerek geçirmek mi desem yoksa dev film, müzik arşivimin yalan olmasından dolayı mı mevlüt okutsam bilemiyorum açıkcası.. Ha şu altta gördüğünüz temsili paint belgesindeki balyoz darbesini o güzel notebook'un ince beline indirdikten sonra abajurla seri darbeler eşliğinde patlatmak isterdim lakin olmadı kıyamadım bilişime ve teknolojiye..
Tabi bu zamanı deftere yazarak geçiriyorum ama o daha zor oluyor be arkadaş parmak kaslarım geliştikçe adeta bir Gollum oldum Frodo boğazladım her yazışımda cücük hobbitlere duruşumu sergiledim.. Çok güzel bir ev bulmuştum yaz sonunda çıkmak için tamda Cezayir Çıkmazı ya da burjuva kafasıyla Fransız Sokağı denen yerin hemen altındaydı lakin bilgisayar almak zorunda olmakta herşeyi alt üst etti.. Bunları burada yazmakta ne acı vericiymiş M.Ali Erbil'den Uğur Derin Dondurucu için yalvarmaktan farksız geldi hani sanki çıkacakta sen yaz sanatçı kişi ehe ehe diyecek ve banknotlar halinde para verecek anasını satayım.. Yani şu an ki yazma sebebim budur başka birşey değil.. İzleyen arkadaşlara da teşekkür ederim ben... Valahi..





0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.