Börtdey?!

[blog!.png]

Evet arkadaşlar bugün doğum günümMÜŞ(!) -Müş diyorum evet zira ben bunu yaklaşık 2-3 saat evvel sevgili yüce insan babamdan öğrendiğim için yadırgıyorum.. Buna rağmen biliyoruma yatarak kendimden tiksindim, yabancılaştım zerre kadar haz etmedim adeta kendimi Aziz Yıldırım ve Yıldırım Demirören arasında kalmış yavşak bir Mehmet Topuz gibi hissettim ağzıma yüzüme sınırsız vurmak şartıyla kızılcık sopasıyla dalasım geldi.. Nasıl bir hayvan olup çıkmıştım ben hadi sevdiklerinin doğum gününü unutursun da arkadaşım insan kendini unutur mu? 23 Yaşını da doldurmuş bir insan olarak kendimi Herşey Çok Güzel Olacak'ta ki Altan gibi hissetmeye başladım inceden ve yavaştan buna rağmen hayata yine yavşak gözlerle bakmaya devam ediyor adeta kıvır babam kıvır yapıyorum..

-Kutlu olsun lan!
+Yaa boşver yaa..

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.