İzleyici Mevzusu..

[blog!.png]

Şu Blog olayına hakkaten tam olarak alışamadım.. Şimdi eklediler falan, yazıyoruz ve izleyici sayısı gittikçe artıyor ama benim anlamadığım bi kaç blogda okudum haybeye sik üzerine oturmak için izleyici oluyorlarmış lan bariz adam sadece izliyorum imajı yaratıp anlamsız şeyler yazıyorlarmış bunu gözlemledikten sonra zaten blogspot denen hedeye yabancılaştım ve dedim; "Oğlum Kai bunların blog sayfalarının çoğu liseli kız günlüğü gibi şiirlerle dolu..Kimse ne hayatın anlamını veriyor ne de bilimsel bir gerçekten falan söz ediyor koskoca adamın yazdığı şey 'Melis'in memesi bugün koluma çarptı' ulan talukatını iskim senin ben bu mudur senin anlayışın.." sonra aldığım yeni bilgisayarımda bilişimsizlik sorununa çare buldum ve FIFA09 açtım oynadım iki gol attım sıkıldım film izledim..

bitti..

0 Gundik:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.